23 مرداد 1400 - 11:06

اختصاص ۷۰۰۰ میلیارد ریال به وزارت بهداشت برای مقابله با کرونا

مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها از اختصاص و پرداخت مبلغ ۷۰۰۰ میلیارد ریال به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور خبر داد.
کد خبر : ۱۲۶۱۷۳
حاجتی

به گزارش ایبِنا، مدیر عامل سازمان هدفمندسازی یارانه ها با اشاره به ضرورت مقابله با شیوع و درمان بیماری کرونا که تقریبا تمام کشور را با درصد بالا تحت تاثیر قرار داده از اختصاص و پرداخت مبلغ ۷۰۰۰ میلیارد ریال به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور خبر داد. 


امیدحاجتی  مدیر عامل سازمان هدفمندسازی یارانه ها با اشاره به ضرورت مقابله با شیوع و درمان بیماری کرونا که تقریبا تمام کشور را با درصد بالا تحت تاثیر قرار داده از اختصاص و پرداخت مبلغ ۷۰۰۰میلیارد ریال به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور خبر داد. 


وی با اشاره به منویات امروز مقام معظم رهبری ( مدضله العالی ) در اهمیت مقابله همه جانبه با این بیماری و کمک تمام دستگاه های مسئول به وزارت بهداشت و درمان و کادر درمانی این وزارتخانه که در خط مقدم مبارزه هستند، آمادگی این سازمان را در جهت کمک حداکثری به این بخش اعلام  و ابراز امیدواری نمود با عملکرد به موقع مسئولین و رعایت موارد بهداشتی از سوی ملت شریف ایران اسلامی شاهد کنترل هرچه سریع تر شیوع این بیماری باشیم.


مدیر عامل سازمان هدفمندسازی یارانه ها همچنین از پرداخت مبلغ ۱۵۳۰۰ میلیارد ریال از ابتدای سال جاری تا کنون به این حوزه خبرداد و گفت : با پرداخت ۷۰۰۰ میلیارد جمع مبلغ پرداختی از منابع سازمان هدفمندسازی به این امر مهم به مبلغ ۲۲۳۰۰ میلیارد ریال رسید. 

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر